KEMPPing

2014. augusztus 24. 09:09 - Év Utazója

8. hét Pákozd

Ez a hét tele volt aktív programokkal. Ami talán a "heti új" kategóriát képviseli nálam, az a KEMPP volt. Nem azért mert nem kempingeztem még három napi hideg élelememmel, vagy nem ültem kemping biciklin, hanem mert a Katonai Emlékparkban (Pákozdon) kipróbálhattam egy kinect játékot és egy repülőgép (MiG 21) szimulátort is. Nem tudom eldönteni melyik volt a jobb, mindkettő fergeteg! A MiG 21-et állítólag használják pilóták kiképzésére. Na, azt hiszem attól még elég távol állok, hogy az legyek. A landolás talán harmadjára sikerült, addig inkább a zuhanórepülést gyakoroltam, mert az biztos fontos.. :)

szimulátor.jpgAz első landolásomat tapsvihar fogadta. :) 

A kinect játékban próbáltam úgy hadonászni, ahogy a bácsi mutatta a monitoron. Kvázi kiképzőtisztem volt, mivel ő mutatta, hogy milyen döféseket, szúrásokat és védéseket kell alkalmaznom, hogy ne vesszek ott a csatamezőn. Háromszor győztem le az ellenséget.

DSC_02602.jpgItt épp a középre döfést tanulom, a bácsi után szabadon! Harc előtti kiképzés..

Megtanultam kanalazni. Ezúttal nem egy különleges desszertet, hanem az ellenfél döfését kellett "kanalazó" technikával kivédenem. Lehet, hogy sikerült legyőznöm az ellenfelet, de szerintem egy fagyival még mindig jobban el tudok bánni. :) A szuronyos puskát élőben is megnézhettem. 4,5 kg a súlya, úgyhogy inkább úgy döntöttem, hogy a játéknál maradok.

kinect.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonkozepdunantulon.blog.hu/api/trackback/id/tr976629403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása