Bringaréna, wakeboard és Via Ferrata

2014. augusztus 25. 12:00 - Év Utazója

Wakeboard - Velence

A velencei pálya volt az első olyan wakeboard helyszínünk, ahol trükközni tanultam. 11 ugrató található a pályán, de sajnos én még nem vagyok annyira profi, hogy ezeket kipróbálhassam. Így switcheket tanultam. Lényegében menet közben fordulni, úgy, hogy az ellenkező lábam kerüljön előre. Board slide-ot is csináltam. Egész jól ment, úgyhogy várom a következő alkalmat! A kezdőknek egyébként csoportos oktatást tartanak a délelőtti órákban. Én is ebbe csöppentem bele.

wakeboard.jpgMindjárt vízre szállok. Mögöttem épp wakeboard oktatás folyik.

Bringaréna - Eplény

Tomival a Bringarénában képességeinknek megfelelő pályát kerestünk. Adottságaink a következők: Tomi: Rég biciklizett, "Ajjjajajaj". Judit: Alföldi lány vádli nélkül. A Panoráma pálya, mint megtudtuk családi pálya. Úgy éreztük ez épp nekünk való. Na nem azért, mert annyira összekovácsolódtunk a 8 hét során, hanem azért mert ezt állítólag gyerekek is simán teljesítik. Biciklis felvonóval közelítettük meg a pályát. Innen már csak hasítottunk lefelé. Igazi göröngyös, élménydús hegyi terep. Nem bicikliztem még ilyen tempóban hegyvidéken, de ez valami brutális!

bringaréna.jpgIndulunk a Panoráma pályához fehér paripákkal! :)

Via Ferrata - Csesznek

A három pálya közül a C jelzésűt próbáltam. Ez a legkönnyebb az összes közül, kezdőknek ezt javasolják. A szakasz eleje tűnt a legnehezebbnek és a legmeredekebbnek is. Lentről sokkal nehezebbnek tűnt a pálya, mint fentről. Út közben nem volt idő arra koncentrálni, hogy milyen magasan is vagyunk, így a tériszonyom visszavonulót fújt. Összesen háromszor tudtam lenézni a tájra míg másztunk, mivel a lépés helyeket kerestem, koncentráltam. Mikor felértünk teljesen elképedtem. Ha lennének rá szavak leírnám, hogy milyen érzés volt fent állni és lenézni a tájra a mászás után...de nincsenek! Úgyhogy ilyen volt:                                           !!!

viaferrata.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonkozepdunantulon.blog.hu/api/trackback/id/tr56633067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása