A Magyar Turizmus Zrt. nagyszabású szakmai nyílt napot tartott november 28-án, Budapesten, a VAM Design Centerben azzal a céllal, hogy jövő évi marketingtevékenységét közvetlenül mutassa be szakmai partnerei lehető legszélesebb körének, majd személyes egyeztetéseket folytasson az együttműködési lehetőségekről. A közel 700 fős rendezvényen Denéné Tóth Marianna vezérigazgató hangsúlyozta, hogy az országpromóció kiemelt kormányzati feladat és fontos cél, hogy hazánkról egységes és pozitív képet alakítsunk ki, egy irányba mutató marketingtevékenységgel. A társaság turisztikai marketingtervét Horváth Gergely turisztikai vezérigazgató-helyettes prezentálta. A nagy érdeklődésre való tekintettel a prezentáció élő web-közvetítésen keresztül is követhető volt.
A marketingterv bemutatását követően átadták a „Magyarország Gyerekszemmel” rajzpályázat díjait, majd szakmai panelbeszélgetésekre és workshopokra is sor került. A panelbeszélgetések hivatásturizmus, egészségturizmus, kulturális turizmus és csúcsgasztronómia témában zajlottak, a workshopok során pedig egyrészt különleges turisztikai szolgáltatók mutatkoztak be a Magyar Turizmus Zrt. külképviselői és régiós vezetői számára, másrészt az MT Zrt. különböző részlegeinek munkatársai folytattak tárgyalásokat a hazai turisztikai szakma képviselőivel.